شنبه، 31 شهریور 1403 00:00 کد مقاله : 14030631001
سیروس بزمی
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی، مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در پیامی آغاز فصل بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ و همچنین هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

باز هم ماه مهر از راه رسید و باز هم هیاهوی دانش آموزان به مدارس، شور و حال تازه ای بخشید، فصل مهر که از راه می رسد همچون شکوفه های بهاری که از درختان جوانه می زنند، دانش آموزان به مدارس وارد می شوند و دوباره به فضای مدرسه بعد از گذشت چند ماه، عطر و بوی تازه ای می بخشند.

مهر فصل بازگشایی مدارس، فصل شروع با هم بودن در کنار دانش آموزان و همکاران محترم، فصل تلاش برای آموزش و پرورش دانش آموزان و فصل جدیدی در دفتر خاطرات ماست.

آغاز ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس را خدمت تمامی همکاران محترم، اولیای بزرگوار و دانش آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند باری تعالی برای همه ی شما عزیزان آرزوی سربلندی و موفقیت داریم و یقین بدانید که به عنوان خادم شما در آموزش و پرورش شهرستان تا جایی که در این سمت هستم از هیچ کوششی در راه اعتلای امر آموزش و پرورش کوتاهی نخواهم کرد و در همه حال در کنار و همراه شما خواهم بود.

امیدواریم که امسال هم با خوشی و سلامتی در کنار همدیگر به پایان برسد و بتوانیم خاطرات خوبی را در طول سال تحصیلی برای همدیگر رقم بزنیم.

همچنین جا دارد آغاز هفته ی دفاع مقدس که با بازگشایی مدارس مقارن گردیده را خدمت تمامی رزمندگان جبهه های جنگ و نبرد، از دیروز تا امروز تبریک و تهنیت عرض نماییم و به وجود تمامی آنها افتخار می کنیم.

و السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

مسعود فرح بخش
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی
 

نظر جدید
پربازدیدها